Regn, förfest, Nivå.... Kärlek!

I know something you don't know... Och jag har bildbevis...
Har dock lovat att inget skall publiceras..
Och jag håller det löftet.
Men jag tänker teasa er andra!!

Eric från Lidköping är i krokarna idag, trodde han skulle komma imon, men icke!
Så jag och Josefin drog till johanneberg på förfest, o sedan ut med grabbarna på stan.
Nivå närmare bestämt!
Det var tydligen lite jidder OM vi skulle komma in eller ej!!??
Det var en ny vakt nämligen!
Men snubben som brukar släppa in oss, han gick denna nye kille för att diskutera med, och han nickade och log brett mot oss, så vi kom in... Neeeeeeemas bejjbi=)

Okejj, vi nöjjer oss där.
Sedan ska även Erik komma imon.. Läs EriK inte EriC... Jäkla skillnad alltså!
Vi skall dra o femkampa allihopa... o oavsett om jag vinner eller ej så får jag en öl.. Snacka om bra deal! Det gäller att kunna förhandla va =P
Sedan är ju den stora frågan, Lidköping imon kväll, eller Göteborg?!
Självklart röstar jag på Göteborg!

Men å andra sidan har jag aldrig vart där borta... får se vad som händer.... MEN som sagt!
Jag röstar o hoppas o håller på Göteborg!
Bara så ni alla vet...
Utifall att ni glömt att jag gillar den här stan då vill säga!!

Pöss på er godisar!!!=)

Wiu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback