Så totalt otippat och oförutsägbart och irriterande och....

Oh my freaking god!
Nu kommer ett komplicerat stycke ur mitt släktträd...
Satt igår och talade med min bror, tillika min systers ex, som numera är inneboende hos mina föräldrar som är bortresta, och helt apropå ingenting slår han på text-tv säger nöjt;
10 juli, kom ihåg det!
Utan vidare förklaring. Okej?! Normalt beteende eller? Så jag försökte få ur honom vad det var jag skulle märka, eller varför jag skulle minnas det. Vilket han tokvägrade, så jag sa tönt och fortsatte se på tv.
Han går iväg och köper ngt att äta... Och ett par timmar senare när jag sitter i köket och borstar mina tänder kommer han och säger;
Du behöver inte kalla mig tönt!
Då hade jag ju glömt vad jag sa till honom tidigare, och säger;
Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig, det var inte menat seriöst... Trodde du förstod det!?

Då svarar han;
Jag tänker fortfarande inte tala om.. Men du kommer få märka vem som hade rätt!

Say what??!! Rätt om vad??!! Du har ju fortfarande inte sagt vad det ens handlar om?! Totalt puckad kille! jag blir så himla trött! Sedan har tydligen en flirt till systra mi ringt opp henne, de har inte talats vid på åratal, för att tala om för henne att han ska till Gbg i helgen?! Ehm okejj? Välkommen?

Jag tror för övrigt min egen flirt är lite smått scizo han med!!

Killar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback