What to do?

Okej okej...
Nu är det sisåmså..
Eric kommer kanske ner i helgen,
o bjöd opp mig till sin stad sen på lördan..
Kan va en hit, kan bli asball!
Aldrig vart där trots att vi kännt varann i flera år..
Dålig stil on my behalf!
Han har inte bjudit opp mig så ofta..
Men men..

Sedan var den andre Erik här i går..
Han ska kanske ner till Halmstad i helgen..
Och frågade om jag ville följa med...
Kan va en hit!
Kan bli asball!
Inte vart i Halmstad på säkert 2 år!!
Iallafalla inte så jag vart där..
Om du förstår hur jag menar?
My heart is aching!

Frågan är ju då vad jag ska göra?
Åka med Erik eller Eric?!
Säg inte lyssna till ditt hjärta!
För mitt hjärta snackar massa skit!
Och lyssnar jag på min hjärna blir jag bara trött,
på mig själv framförallt för jag är så feg!
Det är inte lätt detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback