Du är inte precis vad jag drömde om som barn!

Du är en vedervärdig människa
Jag förundras över hur du kan få mig att rysa
enbart genom att tala
Jag förundras över hur du kan få mitt namn
att låta som en förlolämpning enbart genom att säga det
Jag förundras över hur mycket motvilja jag har gentemot dig
Jag tycker inte om dig
Alls
Du är en av dem jag inte saknar om ni försvunnit
Ditt skeva leende kommer aldrig att locka mig till att le
Ljudet av din röst kommer aldrig att tillfresställa mina öron
Synen av dig kommer aldrig att fylla mig med lycka
You cannot love them all, my mum told me
Men du gör det fruktansvärt svårt
även när jag försöker
Jag skall försöka
den sista gången skall jag försöka

Sedan lämnar jag dig åt ditt öde
Tro mig
Jag kommer inte att vända mig om och se tillbaka på vad jag lämnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback