En helt perfekt nationaldag på min ära! - Update

Ahhh, en perfekt dag!
Först drog vi till härlanda tjärn o softade i solen o badade inte!! =)
Bestämde lite shit för morgondagen, med examensbös..
Sedan drog vi till Triumfglass i partille där o käkade mängder av glass!
Smaskens!
När vi var på väg därifrån körde vi förbi mataffärn o handlade lite grillstuff för i afton samt jordgubbar...
Mums!
Det är det bästa som finns ju!
Kom hem, satte igång med pastasalladen, marinera köttet, samt tända grillen...
Och det var GOTT!!
Älskar grillat!
Ska hämta hem fotbollsgrillen från Gråbo.
Liten, kompakt, och asrolig!
Så kan det gå..

Till efterrätt nu serveras det syrlig vanilj samt jordgubbar!
Hur lyckad är inte den här midsommaren, tänkte jag säga men, nationaldagen!?
Helt jäkla underbar!
Och solen är framme och det är varmt och ja..
Jag tror jag spricker av glädje!
Puss min godis!
Du är nästan lika bra som jag =) hihihih..



Och den slutade ju absolut inte sämre alltså!
5-0 mot Island... Snälla nån...
Vad är detta, ett skämt?
Varför ska vi möta alla blåbär!
Helt galet ju!
Men vi får schysst målskillnad ändå =)

Du gamla, du fria, du fjällhöga nooord...
Love Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback