En liten update från sist... eller inte =)

Snackade med Xet förut... En himla jäkla lång stund faktiskt.. Var riktigt trevligt, har väl en del att tala om trots illvilliga rykten om motsatsen.. Hmm.. Fick tillomed en grym deal! Inte ens på mitt initiativ utan på hans, that's the ones I really love; När jag åker upp till sthm i juli, så kommer vi att gå på en shoppingrunda, där han betalar! Jag får köpa ett par skor o ett valfritt plagg för 1000 kr.. Jäkla go deal ändå! Ibland blir happy för så lite =P

Tänkte för övrigt lägga upp lite goa kort, var längesen nu känner jag... Fan lite tråkigt o läsa när det intve är några bilder alls. Har ju faktiskt sommarlov så man får lov att läsa "bilder-böcker" hehe..

vi på nivå 9 juni

me o ika elin o jose

pose

pek
Favoit i repris, dock utan musketör nr 4!
trillar
Med en jäkla röv mitt i....*skrattar



pusselin happy me
Bilder från bröllopet. Ps, halsbandet har jag gjort själv!!! *stolt*


me o lein triss m kind
Ute på Nivå o softar... Skulle göra "rabbit-ears" på den söta, men de syns knappt! =(
Hennes kind syns däremot rätt tydligt!!
Btw, tror att Elin vill ha en puss, vad tror du? =)
me o lein suris

triss
Haha.. Ser ut som om stackar José inte får va med....
elin o jimmy triss
Är det Tema: Rött så är det!
me o jose
Sötnosisar! =)
triss



vi på nivå 9 juni
O jag i mitten som vanligt!
Sedan att de andra knappt kom med är sekundärt...
*vissel vissel*




Nu vet du lite hur det sett ut på siståne.. Massa fest, massa leenden o söta tjejer i mängder...!! Pöss



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad många roliga bilder!
Det var jäkligt kul senast!!! Inte varje dag man får gå på bröllop... =)
Nu drar jag till Italia men vi hörs på midsommar!
Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback