En underbar dag!

helt galet underbart väder alltså..
My gosh!
Drog hem till en kompis igår, kollade lite film o så..
Idiocrazy är ingen hit vill jag lova!
Helt galet dålig film.
Han Luke Wilson lär ju inte vara så stolt över den!
Men det värsta är att jag tror det kan vara så i USA om 500 år.. fniss..
De små liven!
Anyhow, Blev rätt sent så jag stannade kvar faktiskt.
Gött o få skjuts på morgonen vettu =)
Hmm.. Kom till jobbet strax innan 7 o det var aplugnt 3 personal 1 barn.
Men sedan droppade de in.. Och min lilla goding var som vanligt tjurig på mig först.
Men sedan precis som vanligt!
Miss you!

Samma visa när man ska gå sen vettu, då står han i hallen med tårar i ögonen o tittar efter mig.
Om bara vissa andra stod likadant när jag gick....
Haha det hade vart nått!
Anyhow, nu blir det till o softa i solen ett tag..
Ska ju vara borta vid Villa Belparc runt 5snåret..
Och sedan ska jag på festish!
(snygg beskrivning va!? Du som vet!)
Baby baby.. det här är en jäktig dag!
eller inte direkt.
Men lång!

Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback