Illitelande....

Jag är så sjukt trött på Lerum och allt vad det innebär.
Orka ta sig ut till en håla där det ändå inte händer något skojj.
Ska jag åka dit får det vara något speciellt alltså.
Var där igår, firade Erikas födelsedag (- Något speciellt?) men annars vet jag inte när jag var i lerum sist.
Tråkigaste hålan i världen och de som bor där är asstolta för att dom har ett tåg, vilket inte Gråbo har.
Wow, impad jag blir.
Som att ett tåg skulle vilja få mig att flytta dit?
Nej, jag tror inte det nej
Sedan var det mängder av knott med!
Och så var tåger 20 minuter för sent när jag skulle åka dit, och kom intve alls när jag skulle åka hem.
Så mycket för ett jävla tåg.
Grattis, this must be heaven!
Så har jag ett jäkla myggbett som bara kliar o kliar o kliar.
Trött jag blir....
Ååååh..

Men jag fick ett halsband av min söta Nino, fast det var bara 6-7 pärlor på, men det blev himla fint som ett armband =)
Min lilla gosnos, du är nog sötast i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback