Lite regn på midsommarafton.... =)

Aloso,
Då var det dags för midsommar.
Men vad skådar mitt vänstra öga?
En vattendroppe?
Två?
Vad är detta?!
I folkmun kallas det regn.
Himla typiskt..
Men å andra sidan, livet är vad du gör det till?
Och om man låter lite regn trycka ner sig totalt så kanske man förtjänar det?
Sure, att sitta ute vid ett långbord är ju inte aktuellt, men å andra sidan har jag aldrig gjort det i sol heller.. =)
Vi kör långbord inomhus, eller campa någonstans och äter vart vi vill, eller är hemma och äter hemma hos mamma...
Varianterna är oändliga, men långbord utomhus i reklamen har jag faktiskt aldrig haft!

I vilket fall var o handlade nu, Jordgubbarna är tokslut!!
Totally not untipped, hehe..
Fick tag på det jag skulle ha iaf.. Sommaren är räddad!
Heja heja!
Alltså jag var som sagt ute nyss, och det är hur härligt som helst.
OK, det regnar, men det öser inte ner, det bara kommer såna här vattendroppar som är alldeles lagom stora, så man kan gå i regnet utan att bli blöt... Bara sådär mysigt när det landar på ansiktet..
Det var längesedan jag dansade i regnet.
Kanske läge att bli lite barnslig igen?
Dansa i regnet på sommaren är ju det bästa någonsin!

"En stor vid kjol som blir sådär stor när man snurrar runt,
ett tunnt linne eller två som halkar ner lite på axeln.
Utsläppt hår som lockar sig av fukten i luften,
och dansa på en sommaräng med högt gräs till knäna och blommor som står i full blom...."

Älskling!
Jag ska åka hem och dansa!
Hoppas hoppas det regnar imorgon med!
Det här blir den bästa sommaren någonsin!

Tänk att det skall behövas lite regn på midsommarafton för att livet skall kännas underbart igen!=)
Ibland går livet otippade vägar....

Glad Midsommar på er godingar!

bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback