Så jäkla soft!

Det är så himla skönt,
Sista redovisningen idag.
Klart och färdigt att köra!
Bara starta cdn, och visa bildspelet..
Rösten är klar och allt är bara att visa och det tar ca 4 minuter..
Så jäkla gött!
Man behöver inte ens prata,
Det är den sortens redovisningar jag gillar bäst =)
Sedan ringde Katarina från jobbet också..
Så nu ska jag antagligen jobba framöver
7.15 på fredag börjar jag iaf =)
Lär ju va lagom go på examenssittningen..
Haha..
Men vad ska man göra då?? =P
Mina ungar har jag ju saknat som en toker!!
Hoppas hoppas lilla älsklingen är där på fredag!
Det är ju det bästa med att komma tillbaka,
att se leendet på hans ansikte medan han springer fram för att krama mig!
Den ungen skulle jag gärna adoptera alltså!
Jag vet bara inte hur man lägger fram det snyggt för föräldrarna!
Något tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback