Så jävla sjuk match!

Så jäkla sjuk match!!
Vi inleder med 1-0 efter bara ett par minuter!
Ett kanonskott i dryga 20e minuten från 34 meter, en kanon!
Till 3-0 bara minuterna senare....
Snacka om drömstart för Sverige!
3-0 efter 25 minuter. Helt galet!

För att sedan få 3-1 när Danmark kvitterar.
Andra halvlek "slutar" 3-3.
När Sverige får en straff med sig i 88e minuten för att Pålsson slgit Rosenberg i magen!!
Då springer en lite tjockistönt in på plan o ger sig på domaren!
Matchen avbryts och efter en lång, det kändes som en väldigt lång, stund så vinner Sverige!
Slutresultatet blev 3-0!

Moahhaha... Årets miss av Danmark!
Snacka om att Pålsson får skit för det där slaget!
Hej o hå... Så jäkla sjukt!
Årets sjukaste match!
Den sjukaste match jag någonsin sett tror jag.
Iallafalla det sjukaste sättet Sverige någonsin vunnit på.
Shit!

Kommentarer
Postat av: J.of.S

jo absolut sjukaste vinsten.. lite synd, hade vart finare och vinna på rätt sätt, att vinna över danmark i fotboll är som att spöa finland i hockey, dvs helt underbart!

Postat av: Anna!

Men jag är iofs halvfinne! Så jag vet inte riktigt om jag håller med dig där goding!!=) Däremot, att vinna över Danmark, Tyskland, Norge, any other shitty country, det funkar alldeles utmärkt. Men när det gäller Finland, så vet jag faktiskt inte på vilket ben jag står.....=S

2007-06-03 @ 03:28:51
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: J.of.S

anledningen till att det är prestige att slå finland är ju att det är ett bra lag, så jag kan förstå att du inte kan välja ben att stå på så lätt.. om det här är inlägget är konstigt formulerat så beror det på att jag är fruktansvärt bakfull....

2007-06-03 @ 10:41:49
URL: http://jakeofsweden.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Ja, en sådan störd match! ...och det som stör mig ännu mer är att jag satt på en klassmiddag och missade alltihop!! Även om jag hade jättetrevligt där, så...*grr*
För övrigt så anser jag att Medelhavet måste flytta hit - eller att jag måste flytta till Medelhavet! Jag tror att jag behöver lite luftombyte....

2007-06-03 @ 22:42:26
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback