Snabb resumé av helgen som gått..

Ärligt talat så hade jag faktiskt en sjukt rolig helg...
Det började väl på torsdagen redan, åkte hem till en kompis o såg på film, men vagnarna var så jäkla miffade att jag inte alls kom fram halv 9 utan halv 10-10. Vilket pajjade min tidsplan lite.. Tack och lov att man är tjej och har sitt "alltid-redo"-kit i väskan.. Hoho.. smink o sånt där.. Så jag sov över, vilket ledde till att jag fick skjuts till jobbet med!! Wiie, trots att jag började 7! Det gäller att ha söta o goa vänner alltså... I already told you this, so I'll move on.
Slutade tidigt, och drog hem, tog väl en 30 min kanske, vagnen var lite sen.. Och gjorde mig iordning för examenssittningen, var sjukt varmt! Anyhow, satte mig på vagnen så jag skulle vara där lite efter 18.00, men icke, somnade på vagnen o vaknade ute i Frölunda någonstans.. Så jag fick "glatt" åka med tillbaka igen. Kom fram till slut iallafall =)
Det var en succé! Sjukt roligt, och de verkade ha minst lika roligt om inte mer alla onyktra patrask som var där...Hehe... Stod på stolarna o var himla i gasen faktiskt! Själv så var jag väl en liten slapp servitris eller ngt.. för jag höll koll på dörren med så inga objudna gäster dök opp på vårt kalas, hehe.. Himla roligt!
Fick ett pra bra komplimanger där ändå =)
Gjorde mig iordning runt 22-snåret för att möta Elin o Erika på Lounge en snabbis innan jag sprang vidare o mötte nästa grupp.. Men fick ett mess om att de var på väg hem, ok, ett stressmoment mindre, så jag ringer jenny o undrar om dom är på Agges fest ännu. Men det var de inte, så jag tänkte; Kanon! Då möter jag oppp med dom senare! Ett pyre från Halmstad var oppe nämligen så jag tänkte jag kan ju möta honom nu då...
Sagt och gjort det gjorde jag. Softa lite på ett biljardhak, won't tell you which one, för då tittar folk underligt på mig, nästan lika illa som att fortfarande hänga på PC, haha... Men det var tider det!
Efter flera timmars velande fram o tillbaka gick vi slutligen in på Park Lane, det underbara stället! - ehm not! - Mina minnen därifrån är obetalbara vill jag lova.
Trots skepsis, oerhört mycket skepsis, emot detta hak följde jag med. Och tro tamejfan att jag hade roligt också!
Visserligen försvann snubben jag hade tänkt träffa med nåra andra han träffade och lämnade mig med sina vänner, men de var rätt knasiga o roliga ändå, så det gjorde inte så mycket!
Fick ett par mingelbilder med... *blinkar med ögat* Däremot måste jag påstå att det är ett oerhört korkat förslag att lägga in heltäckningsmattor på en nattklubb! Den lilla baren, my god, jag kunde inte gå där inne med mina ballerina. De fastnade i golvet konstant! Jag fick knipa med tårna för att inte tappa skorna där inne alltså! Det var dessutom i den baren vi hängde! De körde lite väl mycket( I think they call it) house på det stora dansgolvet, och mer "min" musik på den lilla barens dansgolv.


TBC strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback