An we would like to thank Sara Lyons and company for flying with us.....=)

Ay ay ay.. Solly sweety,
hade tokfullt upp i hela helgen att jag totalt glömde bort mig?!
Damnit!
Och nu är det så himla gött väder att jag inte ens vill gå in innan solen kommer över taket, eller gått ner över det andra...
Älskling, det var den varmaste 26e januari sedan 1881 igår =) Helt sjukt galet!!
Jag brände mig med.... Helt tokigt röd urringning.
Men jag bjuder på det.. Kanske blir en liten walk på avnenyn i afton o en öl eller glass eller ngt.
Beror lite på vilken form jag känner mig i=)
Ooh sweety, så du ska alltså iväg på "semester"? Crazy, du är ju redan där!
Vet du det mest typiska då?
Elin kommer hem i helgen tror jag, vet inte hur länge hon stannar dock.
Men Erika kommer först på onsdag... Jag som hoppades på en liten reunion med des madames..
Äh fan, min franska är värdelös! Why even bother?!
Men jag har faktiskt börjat sortera korten från skivor osv osv..
Det är bara så sjukt trist o lägga in dem... Bläääk
Det är därför det tar sån tid.. för det tar sån tid o lägga in alla kort.
Ok, tell me, Är det några speciella du vill ha? Dj-kortet är uteslutet.
Men de klassiska preparty? Kan ju lika gärna vara röd saft eller hur? Det vet la inte dom?!
Nåra från spanien? Turistkort? Pekkort?

Oooh, jag ser ut genom fönstret o jag bara längtar... en stund till och solen är över grannens tak mot hållplatsen där... Den är vid träden nu.... Hihii...

O jag har fått nya trädgårdsmöbler... Nu har jag en hel grupp..
Öl o preparty på altan i fortsättningen eller??!!!
Läge att köpa in lite sköna lyktor o nån gosig filt, eller iofs, vi har 17 filtar.. får la räcka iofs!



Ps, Jag älskar Sommaren!
Ps2, Det här borde vart en sk mail!
Ps3, Ikväll gör jag något dumt! Don't even try to stop me!

Kommentarer
Postat av: Sarita

nemas darling, e bara sa galet sugen pa att visa folk hur tokroligt vi haft tillsammans genom aren!! agn. foton tankte ja lite a varje; garna fran utlandsresor(kameler, eiffeltorn, stora ben, en viss solig kust, en viss kall huvudstad...o.s.v.).folket har har ju ingen aning hur europa ser ut! men gotet e givetvis i topp! fa saker slar den stan pa sommaren - eller hur!!!:)
hall mig uppdaterad sot! P.S. semestern va fantatisk! ja e uber-solbrand och uber-blond efter en(!) helg i Omoa. tokigt.

2007-03-28 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback