Äntligen!

Ny kurs som började idag..
Hon fröken Lustig verkade dock inte vara så munter som namnet antyder tyvärr... Helt galet!
Jag som trodde det skulle vara lite som förra kursen fick en chock när miss Happy hade en totalgenomgång av inledningarna till de två första böckerna på kursen... Shit snacka om tokskillnad från kerstin o kaj.. No more soft days i tell you..  Gött ändå att vädret är helt underbart så att jag kan sitta ute o läsa... Lite roligare än att sitta inne o dö kanske?
Asså fy vad jag längtat efter sommaren... Ända sen den tog slut förra året har jag längtat efter det här...
Helt galet! Jag bara sitter o myser, planerar grillkvällar o toksoft liv o kärlek o sommar o bad o glass o allt mys..
Aaaaah... jag blir så glad! Satt ute på soldäck vid skolan idag på lunchen o snacka om kärlek alltså!
Alla samlades på utsidan o bara njöt av solen...
Tur att vi hade två låååååånga "diskussionsstunder" så man kunde bege sig till gården o snacka där..
Hihi, jag har fått mina fräknar tillbaks!
Jag minns en vår, jag hade då vart tillsammans med min typ i ja säkert ett halvår teminstane.. När han en dag utbrister; Men vafan! har du fräknar!!
Congrats baby! I do!

För övrigt, har bytt utseende på mitt Mozilla nu, himla najs om jag fått säga det själv vilket jag ju givetvis får.. As you may now by now!
Ska bara röja iordning här i huset, vankas besök imon serru.. Skall träna o sola med min söta prick Josefin!
Quél käck!

Aah, när det är såhär mycket mys i luften får du en puss vart du vill!
Älskar dig goding!!! =) Puss på!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad tycker du om boken? Antar att du kastade dig över den så fort du kom hem... ;)
Ser fram emot solningen imorgon =) Ska nog ta cykeln till dig tror jag.
Ha det fint bruden!

Postat av: Sarita

ey sot, hur gar d me bilderna?¿? ska forsoka skicka lite bilder fran senaste solvandan iman tankte ja. helt gaaalet vackert...fast ja brande mig ordentligt!! aaaaj. skont att veta att d kommer va fin farg om ett par dar i.a.f. ¡me volví una rubia trigeña en dos días!

2007-03-27 @ 03:39:12
Postat av: Agge

*Fnys* Vad är det för jäkla efternamn igetligen, hon e ju skittråkig!!

2007-03-27 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback