Dagens citat... Och lite vad som hände igår =)

Gör det roliga först.
Det tråkigare blir mindre tråkigt,
när ingenting roligt väntar.
Källa: Magnus von Platen

Är inte det extra sant i sk "hemtenta"-tider?!
Så sjukt störande att veta att hela helgen väntar med roligheter om jag bara sätter igågn o skriver ner mina jäkla referenser på ett snyggt sätt... Shit vad jag hatar den ordet. Jag vet inte hur det stavas nämligen. Jag gick Sam-Språk i tre år. Jag kan en himla massa språk men är inte 100 på hur referenser stavas... stavas det med c eller s? Det ser ju knasigt ut med c alltså. Det må jag säga. Sedan har jag suttit o tragglat det där med de o dem med en tjej i gruppen som fick den jobbigaste "hjälpen" någonsin.. Snacka om att, ååååh vad heter det stället nu igen då?!! Äh jag vet inte, dom där bredvid SLUG! Dom är jättretrevliga, men det är ju inga lätta tips de har att lämna ut... Yuck!

Hade för övrigt en himla najs dag igår.
Vi hade först handledning för tentan, inte så himla ball kanske, "sidnumret skall sitta i mitten, det underlättar när de är dubbelkopierade!!" Mmmmmhmmm?! Men sedan gick jag o Jenny ut på stan o vingla lite.. Kollade på mattor o rumsavdelare o sånt därnt, vi var inne på bolagret och kollade på servetter o traskade vidare till Lagerhaus och var väl på väg in på Duka Home, när vi spottar en liten Kina-krog.. Mums säger det i magen och vi byter riktning och går förbi Duka... Hoho.. Vi var ju först på stället va. Helt dött bara lilla "vill-ni-ha-buffé-det-äl-allt-vi-hal-idag!?"-mannen. För övrigt är det sjukt kallt i min lägenhet, har vi glömt ett fönster eller?! Det har vart kallt sen igår.... Orka leta öppna fönster iofs... Låt gå jag hämtar en tröja! Anyhow, vi tog den däringa buffén och nån öl satt och mumsade och allt eftersom droppade det in mer o mer folk. När vi ätit opp så gick vi o beställde en cider var o satt där o tjöta lite o åt lite frukt o grönt... Vi satt nog kvar där en 2 timmar, inte riktigt koll på när vi gick.. Men när vi gjorde det drog vi o köpte underkläder =) Jag älskar att köpa underkläder! Ska nog in idag igen faktiskt. Plus att jag såg en himla läcker klänning para la playa... Mums! Om den finns i brunt så norpar jag den på en gång!
Sedan efter det kollade vi runt lite till och drog la hem runt en 14:40 eller ngt sånt =)
För övrigt Lips of an Angel med Hinder! Så jäkla bra! Go fetch!
Satte mig hemma o skrev tentan o det flöt på ganska bra faktiskt. Kom en bit ändå. Och om jag får säga det själv, vilket jag givetvis får eftersom det är ytterst få här som kan avbryta mig. det skulle väl isåfall vara någon av mina andra, ehm, personligheter =) Men jag har låst in dom för idag, så det går nog bra... Anyhow. Jag tycker jag är grym. Så var det punkt där. Man behöver inte alltid "bounce:a" ut det... Ibland räcker det med en punkt.

När jag kom hem sen o satte mig att skriva min hemtenta, så sitter ajg ju vid datorn va... Eftersom det ska vara renskrivet på datorn, så underlättar det ju en hel del, plus att man slipper att klippa och klistra i blocket, vilket kan blir himla jobbigt efter ett tag om man dessutom skriver på bägge sidorna =) Så datorn, it is. Så ploppar ett litet pyre opp på Msn, döm om min förvåning, eftersom personen inte är hemma?! Qué pasa? Så jag hälsar o väntar på svar... Men får INGET! Sur blev jag då, så jag säger "hej igen, vad gör du?" Då svarar han, nej det är hans ex, jag hämtar mina grejer här, vem är du?!
Ja, det kan man ju fråga sig förstås, vem är jag?!? Somehow i think she knew who I was. Cuz she changed subject and said; Säg inget till honom, för han är så himla känslig. Okej?!
Men om han frågar då?! Vad gör jag då?!

Orka sånt där... Det får dom lösa själva.
Nu ska jag sätta mig med tentan igen en stund jag la... Får la se om jag "psssht!":ar ngt.
Ses i vimlet bejjbi!
                                                                    Puss på!



Kommentarer
Postat av: Agge

plugga, plugga, plugga......åh, plugga!

2007-03-17 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback