En helt onödig "sport"??

Har för övrigt diskuterat det här flitigt i helgen.
Varför tränar man hur mycket som helst, riskerar skada sig och bli oförmögen att fortsätta "träna", allt för att hoppa från min balkongdörr till väggen där Marilyn sitter (För er som vart hemma hos mig!)?? Va? Varför gör man det? Hade jag tränat som en tok för att hoppa det avståndet hade jag blivit betraktad som ett rikspucko. Gå biten istället. Det är la mer logiskt eller?
Folk är puckade!
Satt o tjöta med Fanny om detta på vagnen igår.
Då vänder sig en kille om o säger; "Alltså tjejjer.... Nä, jag klarar inte av det här! " Reser sig upp och går av..
Haha, fan va jag var nyfiken på vad han egentligen ville säga..

Ja det var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback