En underlig värld

Okej Sara lilla älskling,
Jag hinner inte uppdatera med bilder o så innan helgen...
Men jag vet inte när du ser det här heller å andra sidan.
Vi har hemtentor osv.. Men nästa vecka lär det finnas en del.
Ska leta opp mit usb o flytta över lite goda minnen.
Så kan du visa hur vi lever i "väst".
Där livet går ut på att tjäna pengar så man ska göra av med dom.
Där vi klagar över att batterierna i fjärrkontrollen är sönder så vi måste gå fram till tvn o trycka.
Där vi klagar på att vi är bakis, pga ngt vi själva valt att fylla blodet med.

Ja, behöver jag säga att vi lever i en underlig kultur, där allt är accepterat.
Om än inte i alla kretsar på samma gång.


Saknar dig goding.
Saknar för övrigt alla mina små godingar!
Sprid inte ut er över jorden!
Kom hem till Göteborg så hänger vi på Nivå o dansar natten igenom.
Det är ju så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback