Ett högtidligt löfte.....

Alltså,
jag vet inte någon som verkar ha ett så ojämnt humör som jag.
Ena sekunden är jag högst uppe bland molnen och njuter för att i nästa sekund sitta i ett vattenfall och oroa mig om jag drunknar eller inte, för att i nästa ögonblick återigen flyga fast då mitt ibland människorna och därmed riskera att krocka och jag vet inte vad för att återigen vara högst upp bland molnen.
Do you follow?
 För övrigt så har jag lovat min Lo att jag skall fixa bilder och lägga upp, älskling de är på väg.
Jag har bara sjuuuuuukt mycket att fixa, och så har jag helt enkelt inte tatt mig tiden att flytta över alla "old ones" och sortera ut "the bad ones". Inte för att det någonsin funnits ett dåligt kort av oss.
Jag menar i Spanien tex. vi 4 var ju tokläckra på alla bilder, helt utan censur =)
Eller, hur var det nu?
Anyhow, på tal om det.... Undra hur den söta Elin är att festa med som singel? hmm hmmm hmmmmm.....
Jag menar, på rätt humör, så är den lilla damen den mest crazy av oss allihop, vi andra är hyfsat störda hela tiden. Men när hon släpper loss alltså.. Shit o hej, då är det inte ens så att vi kan försöka mäta oss med henne... Hon vinner lätt!
Så kom jag ju på att jag missade det därjkla mötet... Morr o morr.
Mest värdelösa tiden någonsin!
Halv 7 funkar, men halv 6 är ju bara mitt i maten! Jag fattar inte.
Ska jag sluta äta eller?!
För övrigt gjorde jag och Jenny ett löfte igår.
Tvinga mig att följa det.
VI ska träna 2-3 ggr i veckan gärna 5 enligt Jenny... varje vecka!
Tror du det går eller?! lets hope so..

Nu ska jag ut o springa!
Hah! Trodde du det, jag sa ju att halv 6 va mitt i maten!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lo

D e lugnt sOtis! Dom kommer nar domn kommer...trodde dock dom skulle va uppe igar sa ja tog me ett par sipotes till narmsta internet-café forra kolla bilder...men icke! ja,ja - todo poco a poco. hmn, daliga bilder pa oss fran den tiden e ruskigt svara att hitta - maste medges;) men fula/roliga kollage led vi aldrig brist pa minsann! FYI snart dax att packa pappas resvaska igen - mamma ska ivag igen pa en liten solsemester:)

2007-03-20 @ 20:52:01
Postat av: Josefin

Sara Lo!!! (Om du läser det här)Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en underbar födelsedag därnere i värmen! Saknar dig! Abrazo!

Annapanna! Vad bra att du ska sätta igång med träningen =) Ska på aerobic imorgon kl 12, lust att hänga på? Då skulle jag kunna ta med kursböckerna till LAU160 också... Ha det fint tjejen! Kramar

Postat av: Anna

Hon kollar in emellanåt o klagar på för få kort!!!! =)
O du tack för böckerna förtesten... Gu va gött att de är så "små"... VI ska dit imon igen, springa lite, ska du med??? Pöss på!

2007-03-21 @ 16:33:57
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback