Ett nytt motto på gång...

Jag har det!
Det är ett nytt motto på gång.
Vi var inte först.
Men vi snor det.
Rent brutalt har jag tagit det, gjort det till mitt.
Samma sak gjorde min söta partner in crime.
Är det dags att säga vad jag talar om?
Har du hört talas om gubbe named Oscar Wilde?
Han sa en begåvad sak en gång.
"Jag kan motstå allt utom frestelser."

Låt oss bara säga att den meningen sammanfattar hela vår existens.
Par i Damer är väl inte direkt kända för att stå emot frestelser.. Haha...
Vi tar vad vi vill ha, hårt, men sant!
Bejjbi, Gud vad jag saknar dig!!!
Det funkar liksom inte lika bra om man är ensam i gamet.
Det tar ju tid att träna opp någon annan.
Å andra sidan vill jag inte ha någon annan.
Föresten skippa han du vet, the one and only.
När du kommer hem får det vara vi som gäller åtminståne ett år, så man har lite tid på sig...

Heheh... Du vet vad jag menar... Puss bejjbi!

most shoes

Kommentarer
Postat av: Anonym

jejejejeje....sa sant sa sant sotnos!! vet preciiis va du menar! nar ja kommer hem igen gar stadens gator ater igen osakra! motto e numera vart och d finns ingen som helst orsak till att behova trana upp ngn ny - damen kommer hem sasmaningom. och oroa dig inte for du vet vem, dom flesta helgerna ska ja nog halla mig hemma; manniskan bor ju inte ens i landet...te echo taaaaaanto d menos cariño! - tu sarita

2007-03-08 @ 21:45:52
Postat av: Anna

Ahhh, älskling! Hur ska denna våren sluta?! Vart är spänningen i att få allt man vill? Med dig blir ju en tävling, vem var när? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback