Ett taktiskt dilemma?

Should I stay or should I go now? Fick ju tillomed sovmorgon imorgon... Så jag kanske bör unna mig något i afton? Vad ska vi hitta på? Ringa faren o dra hem till Gråbo en sväng kanske?
Kan ju trots allt vara ganska trevligt att träffa familjen ibland.
Skulle lunchat med bror min, men den lilla fulingen hade åkt till IKEA och glömt av mig.
Hur snäll är den då?!
Nu kommer den där nonsenslåten på radion föresten.-.. "disvertine kri, machtinecti dejmidej" eller vad dom sjunger... Hade jag vart hög och haft tråkigt hade jag nog också hittat på mig ett eget språk!
Det räcker gött med barnens nonsensspråk ibland.

Ooooh, det tar på krafterna att gå opp mitt inatten.. Bläääk
Stackars er som gör det jämt. Tjing

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade ååår!!!
Grattis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback