Lyckokick!!

Okej för det första,
den gestaltande examinationen idag gick grymt bra.
Jag är himla nöjd faktiskt.
Sedan fick vi dessutom veta att hemtentan INTE ska in på fredag utan på måndag... Wiu!!
Sedan var jag på fika med min bror, o snackade om att ett extra-jobb på café kan vara lite trevligt såhär i studenttider med, extrapengar är inte så himla fel....
Då sa han, men vi går o snackar med min kusin.
Sagt och gjort, det verkar som att jag fått ett...=)
Ibland har man goa dagar asså.
Tillråga på allt, så är det sjukt gött väder, eller ja, nu har ju solen gått ner.
Men hela dagen har vart klarblå himmel, sol och riktigt mumsig!

Ibland får jag lyckokickar.
Idag är en sådan dag!
Älskar det!

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback