Nytt hatobjekt!

Jag har fått ett nytt hatobjekt!
Har faktiskt inte haft något på en himla massa år.
Men men, säg den lycka som varar för alltid?!
Här är han i egen hög person.
Jag läste kolumnen.
Jag mådde illa.
Jag mådde illa för att det är sant.
Det är så det är.
De hatar oss.
Kan väl inte påstå att majoriteten här har en överdrivet positiv syn till dem heller.
Men å andra sidan.
Is that a loss?
En överpretentiös storebror?
Fine, de kan få vara det!
Jag kan vara den lilla rebelliska lillasystern då.
Hellre det än en sorglig, ängslig och kissnödig Stockholmare med en "rädsla för att sticka ut på fel sätt"!

Tack och drunkna gärna i Östersjön!

Kommentarer
Postat av: Meli

Haha, ja orka med den där muppen & hans generaliseringar.. iaf spelar sådant mindre roll ute på landet, fkp är tack vare en viss ronnie ekdahl numera föraktat av alla, men orka bry :D Ha de gott!

Postat av: Anna

Nej verkligen inte... Jag blir så trött på sånt.. Var är kärleken!!??

2007-03-17 @ 16:26:06
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Jag tror inte att de hatar er, jag tror att det bara är han som är jäklans korkad!! (röstar stenhårt på det)

2007-03-22 @ 00:26:01
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback