Oooh, så underbart glad!!! =)

Har du ens börjat uppladdningen?!
Vad är detta?!
Du är ju helt å hållet sen!!

Har suttit vakt på högskoleprovet...
Blev lite besviken faktiskt inte en endaste en som fuskade vad jag såg...
Fan va b!
Hoppades allt på att få kasta ut någon!
Jag var på G där ett tag, trodde jag hade en liten slyngel på kornet.
Men det visade sig vara falskt.
Han jag trodde han glodde på hade ju sina svar gömda, så det sket sig!
*snyft*
Jag som ville va lite cruel!

Sånt som händer, det är ju sol åtminståne!=)=) Wiu..
Helt tokhärligt!

Sara, din bror är sjuk föresten.. Ring o trösta honom =P

Hmmm, okejj, om en timme cirkus dyker Elin min lilla prick o José den lille spellevinken opp.
Preparty på gång månne?
Har du laddat??
Jag har inte det alltså.
Galet!
Eventuellt så springer vi iväg till P6-galningarna med o kalasar...
Lär bli en hit.
Det är lördag.
Lördagar är en hit.
Don't tell me different!


Ooooh jag älskar livet!
Ibland blir man bara så underbart glad!!
Galet glad!
Galet var ordet, galet!!!!
Vi har bytt ut tokigt serdu, det var längesen.
Återanvänt galet.
Det låter mer party=)

Katchinnnnga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback