Quél chock!!!!

Hallå du,
Läget da?
Så sjukt störande har mig en liten
hemtenta tills på fredag.
Trodde den var tills på tisdag!
Quél chock!!!
Så det blev till att sätta sig ner idag och skriva första sidan iallfalla har hittat ett par sköna citat och kommentarer och tankesätt i can use, men generellt sett är jag körd! Det är ganska tråkigt, dessutom har jag lovat bort mig ikväll så jag kan inte ta ledigt för att plugga heller, har ju inte gått de senaste 3 tisdagarna... *suck*
Jag är inte så bra på det här.. Men om jag minns rätt från back in the days när jag fortfarande pluggade, så är det iofs så jag funkar. Jag håller koll i huvudet (ja, jag är inte helt lost trots allt!!!!) och formulerar mig där. Sedan sätter jag mig ner klurar lite till och får ner det på pappret, snyggt prydligt och perfekt!
Om det blir perfekt denna gång återstår att se, men de tär ju trots allt mest en övning och inte så himla seriöst!
Im not that worried!
Nu tänkte jag hoppa in i duschen så jag är lite fräsch.
Komma och se ut som Alban är väl ingen hit kanske?

Nej nu ska jag inte vara så elak mot den lilla tandläkaren det finns säkert någon som uppskattar vad han gör för mänskligheten!

Adiós Flamingos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback