Studs ikväll!!!

Hallå mina små godingar..
Fick en himla massa respons på min uppsats idag... damnit.
ALLT ska ju tydligen vara in diskussen, frågan lyder vad som händer me min analys??? hmm hmmm hmmm
Well det är enf råga för morgondagen alltså!
Nu är det att hoppa i kläderna o springa bort till studs efter duschandet här.. kom ju hem nyss o inte har jag hunnit äta middag heller.. Illa illa... Får la köpa med mig ngt I guess!!

Så om du har tråkigt i afton o råkar trillat in här.. Sötnos, skitsamma att du inte känner någon
Ta på dig ditt finaste leende, ta med dig ngt att dricka, cola, fanta, red bull, vodka, kaffe?
Helt upp till dig vettu!! Vi håller till på studs (studenternas hus!!) mellan vasa o götaplatsen!!! Enjoy!

Nu måste jag springa.. klockan är över 14... ehm.. Och du Jenny, det är bara att komma vettu!!=)

Kommentarer
Postat av: Lo

Studs!! Igen!!! Ja fattar ingenting...vart e varlden pa vag? - baklanges???!!! Ja,ja...i brist pa andra alternativ far du val ta kort pa "uppkladda" DJ:s me ngn annan da...

2007-03-21 @ 17:04:32
Postat av: Lilla Spöket

Hmm...The Kristet Utseende spelar ganska så ironisk musik och för en del väldigt provocerande, lyssna lite innan du går dit för att avgöra om du kommer att asgarvar eller bli rosenrasande. Men det är en upplevelse och jag önskar att jag kunde sem dem själv, de spelar här i Uppsala nästa helg! Men då är jag på konferans och kommer inte att kunna se dem.... Men senast var ju -99, så det skulle varit härligt med en av mina älskade nostalgitrippar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback