Vad är det med folk egentligen??

Jag är så himla trött
Varför ska folk bara hålla på?
Hur orkar dom?
Okej, en person jag känner fick ett sms på sin telefon.
Det stod någonting i stil med; "Hej gullet, kan vi ses i veckan?"
Personen svarade något i stil med;  "Nej, jag är upptagen hela veckan, men kanske nästa vecka?"
Svaret blev; "Okej" eller liknande...
Ingen särskilt seriöst samtal som du ser, man frågar om det går att ses och bestämmer löst en tid.
Jag talade om det för en annan person, tänkte inte mer på det.
Sedan får jag höra att jag har hittat på hela händelsen.
"Det har aldrig hänt"
"Du måste ha sett det i min kompis telefon och sedan raderat det."
"Du ljuger för du tjänar kanske på det.."

Alltså snälla?! Vad är det med folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback