Bara lilla jag...

Du måste ha sprungit på madamen med den underligaste hjärnan alltså.
Frågan är bara vad jag fått den ifrån?! Helt crazy.
Jag var nämligen styvmamma till en liten knodd på knappt 2 år, görtjock liten unge!! Kolsvart hår, men hur söt som helst! Jag jobbade som läkare. Fast inte på ett sjukhus, eller jo det var ett sjukhus, fast det var utomhus. Så det var la någoin variant...
Precis när jag vaknade stod de och hade "kopierat" alla organ från patienten i fråga på ett stort papper som vi nu var i färd med att rita, precis rita, ut skelettets delar på ungefär som man gjorde med mönstren i sysljöjden för 100 år sedan. Minns du?
Anyhow, vi mätte hur lång patienten var och tog sedan hennes längd som mall för skelettet (tex strl 167 cm).
Jag var även (typ) chef över alla utan en, the big boss, och hon var en stoooooooooor chef, bokstavligt talat, ungefär 5-6-7 jag ihopsatta, så det är ingen man messar med! Min kusin hade precis börjat jobba där hon med... Fast hon va inte like bra som jag då såklart =)
Anyhow, jag och min kille då, vi letade efter ett dagis som låg precis i närheten av mitt jobb, dvs sjukhuset, eftersom jag hade gjort en deal med min chef, att om jag lämnar min unge på dagis så skulle jag gå från "praktikant" till chef för att säkra min framtid, vilket hon gick med på otippat nog... Hehe...
Men tro att vi fann ett. Som låg verkligen precis brevid mitt jobb, alldeles nedanför den där utomhusoperationssalen som vi befann oss i.
Vad den här killen jobbar med vet jag inte riktigt. Men men.... Sugarmama har jag väl vart förr =P Så vi gick dit och besökte
Sedan har jag även en bakgrundsmusik till denna dröm, vilket jag inte brukar ha, dock med väldigt opassande text:

Im bringing sexy back
Them other boys don?t know how to act
I think you're special, what's behind your back?
So turn around and I'll pick up the slack.
Take 'em to the bridge
Dirty babe
You see the shackles
Baby I?m your slave
I?ll let you whip me if I misbehave
It?s just that no one makes me feel this way

Vad just den texten har med sjukhus/barn att göra har jag mindre hum om faktiskt. Känns lite fel bara =)
Oooh, snart sommarlov.. Jag vil bara sova sova sova.. Nu har jag iofs vart hemma i 2 dagar utan att göra någonting alls, men det är ju för att jag inte orkar lyfta rumpan från marken.. Benen viker sig. Men men... Nu ska jag äta lunch...
Puss på dig tjockis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback