Dagens Ros!


ros

Alltså, först o främst...
Jag är useless på o hålla koll på grejjer uppenbarligen.
Tappade bort mina nycklar i
Gråbo för ett tag sen.. I sängen!
Hur bär man sig åt? Men väck är dom!
Så jag hade våra extranycklar ett tag där..
Men för att göra en dålig sak värre,
så hade jag dessutom nycklarna till brevlådan OCH tvättstugan på knippan..
Suck o suck.
Men jag måste alltså ha världens bäste fastighetskötare alltså.
All cred till honom!
Han har fixat nya nycklar plus ett par extra extra-nycklar!
Och nyklarna till brevlådan är lite klurigare eftersom alla brevlådor sitter i ett stort skåp,
dit brevbäraren har den enda nyckeln!
Så det gäller att vara här samtidigt som henne,
få låna hennes nycklar till samma tid nästa dag och göra en kopia av den,
 samt  ta loss mitt lås och göra en ny nyckel!
Helt crazy..
Tvättstugenyckeln är kirrad, fast han tänkte lämna dem bägge på samma gång.
Alltså, och så är han så himla trevlig!
En sån där riktig ängel!

ALL cred till min Fastighetsskötare!!

Han får den första och enda Rosen tillägnad sig!



ros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback