En flashback!

Hmm hmm..
Jag fick en flashback i morse från gymnasiet..
Typ när vi precis börjat.. och var på väg emot bamba för o äta..
Så går Elin in på toan och vi andra står o väntar på henne.
Då kommer en kille som vi aldrig sett.
Vi hade la iofs bara gått i skolan ett par veckor eller så,
och han ställer sig o dunkar o slår på toadörren där elin är,
han kompis kommer också och de skriker;

Nu har du för fan vart där inne hur länge som helst!!! Kom ut för helvete!

Sedan kommer deras vän ut från dörren bredvid...
Medan Elin kommer ut livrädd o undrar vad fan det var som hände..
Fniss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, det kommer jag ihåg! Elins min när hon kom ut glömmer man inte i första taget... *fniss*

Postat av: Mattias

Njae, överdrev väl lite, brukar använda det utrycket mer än andra kanske.
Menade väl typ att grattis, du blev inte det du hatade, och grattis att du ändå kanske ska till spanien eller whatever.

Och just den posten jag kommenterade kunde kopplas fel till min kommentar, så jag skulle väl egentligen kommenterat samma post som jag tidigare kommenterat, så det blev ett sammanhang... blä långt svar!

2007-05-07 @ 21:34:17
URL: http://mattajaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback