Hur vet man egentligen?

Föresten,
jag fick en fråga av en vän;
Hur vet man när man är tillsammans?!
Vad svarar man på det då?
Hur VET man?
Frågar man så är det ju klart att man vet.
Om man får ett svar då.
Men om man inte frågar, men ändå umgås som om man vore tillsammans.
Är man det då?
Även om man inte uttalat orden?
Jag menar, då kanske den ena halvan av "paret" tror man är tillsammans medan den andre anser sig vara singel men dejta någon..
Men å andra sidan,
måste man fråga om allting?
Det var klurigare än vad jag trodde när jag väl började fundera.
Mitt svar vad nämligen;
Det känner man!
Men det är ju inte alls så säkert när jag tänker efter!
Äh..
Får fråga nåra grabbar, de vet väl iallafall hur killar tänker =)
Hoppas jag,
Tjo o tjim!

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Åh, det där är verklgien jättesvårt att veta... Jag har alltid ångest över sådana saker....För man vill ju verkligen och definitivt veta!

Postat av: Anna!

Men eller hur, det är ju inge kul att få veta att ett tag senare; jag gör slut nu!
"Okejj, men var vi tillsammans då?"
Hallå eller?? =)

2007-05-19 @ 21:04:38
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback