Kärlek! Pure kärlek!

Alltså,
det var ju helt sjukt roligt igår!
Var på sittning, och jag släpade med Tina dit!
Hur stor är den sannorlikheten.
Anledningen till att jag gick var att Peter sa att det kommit för lite anmälningar, så jag anmälde mig mest för o va snäll, så det skulle bli lite folk om man säger så. Och så drog jag med den stackarn, för jag inte ville sitta där själv... "Ey, Tina, du ska inte med på sittning på lördag?!" Hehe.. Att det sedan blev en hit är ju underbart!
Jag o Tina satt o fixa hennes hår.. Korkskruvslockar=) DET är en syn man ofta ser på mig, men aldrig aldrig aldrig på min syster yster.. Hon har lite traumatiska minnen från när vi var barn och klädde ut oss till prinsessor eller ngt. Vi har bildbevis i vardagsrummet, och hon är så långt ifrån happy och go man kan komma på den bilden alltså! Anyhow, där sitter vi och skapar en frisyr som påminner om Kate, ja, vad hette hon i efternamn nu igen.. Kate, ja hennes morsa är
Goldie Hawn iallafall.. Luggen uppsatt mitt på hjässan med lite volym framtill.. Långa lockar som hänger ner lite rufsigt över axlarna, och en fläta vid örat.. Så satans läckert alltså! Vill ju ha den frisyren själv! Men det är lättare att göra på någon annan, det är inte så himla lätt att göra på sig själv faktiskt. Men men, hon blev ju snygg så..
Anyhow, drog hem till Karro, hon bor ju vid svingeln så det är ju ganska nära oss.. Och hittade till porten utan problem. Men när vi skulle "leta upp henne och ringa på", det var då det blev svårt! Jag begrep mig inte på skiten alltså. Det brukar ju stå namnen och en liten knapp brevid, eller en kod eller ngt. Men här var bara en massa siffor o lite pilar, så jag var tvungen att ringa henne för att be om hjälp. "Ja, men leta upp Petterson och tryck på klockan!" Inte så svårt efter att hon förklarat hur man gjorde... så jag letade opp Petterson C. och tryckte på klockan.. Och hon öppnade inte, tryckte igen o igen o igen men hon öppnar inte! WTF!? Och i luren säger hon, men det ringer inte!!! Ehm, okejj?! Vad händer tänkte jag.. Men det är då jag upptäcker, Petterson C.... Det är Petterson K. Jag ska ringa till. Oooops!
Kom in så småningom om satte oss på förfesten, där va Öl-Calle, Fanny, Kivi, Kajsa, Therese/Fredrik, och Karolina(+ jag o Tina då!) Vi satt o tjöta o jag presenterade min söta syster yster o hade precis så kul som vi förtjänar.. Fanny var för övrigt sjukt fin i håret! En riktig toppenfrisyr alltså!! Lätt en 8-9 på min 10 -gradiga skala =) Det är verkligen inte illa!! Sedan dök även Skåne upp.. och var det ngn mera? hmm Tror inte det.. anyhow..
Begav oss mot kalaset, och Tina som äntligen blivit varm i kläderna o slutat nojja sig för att inte känna någon fick ju smått panik när vi kom i på skolan o fick "sittplatser" tilldelade i form av halva spelkort... Vi skulle hitta den andra halvan, och där skulle vi sitta... Vojne vojne..
Men det var så sjukt bra! En riktig kalaskväll alltså..
Hamnade brevid Mattias och Johan Axelsson (från Lerum och Gråbo), så vi satt o tjöta massa skit.. Och allteftersom kvällen flöt på blev folk mer o mer lättpratade =)
Summan av kardemumman, vi drog till Noon, satt o tjötade... Träffade Joel och John som var ute o svirade.. och även Joels syster och ngn mer (dåligt minne)... FASEN va lika dom är du!! Helt galet! Sedan drog Tina till trädgårn med grabbarna från sittningen, medan jag väntade lite med Kivi o Joel o John... Men sedan drog även jag o Kivi till Trädgårn o mötte opp med de andra..
Trädgårn är la som det är.. Ett stort rum med kass musik, en utebar.. Massa folk man känner och ja.. Duvet..

Sammanfattningsvis hade jag askul! Förfesten var sweet, sittningen över förväntan och utekvällen blev la pricken över i =)  Wiu

Om jag orkar så fyller jag kanske i resten av kvällen som inte står med... Men det får bli senare!
Nu ska jag ut på en promenix!
Puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback