Lista!

Vem är du? Jadu, en liten nissa som virrar omkring i livet.
Jag bor: I en lägenhet. Det vet du väl?!
Kroppsdel du tycker bäst om: Mitt hår? Mina ögon o mina öron.. Haha
Tror du på något? Ja, jag tror på ödet, men att jag kan fixa det själv till min fördel.
Vikt: Vet inte riktigt. Mer än än ett äpple mindre än Loket Olsson?
Ogillar: Våld, Krig, Död, Orättvisor, Ryggont och Whiskey!
Favoritglass: Inte nån kanske, Piggelin är ju smarrigt ibland förståss
Min favoritmusik: Det som är dansvänligt och happy, eller det som är soft och relaxande, eller lovesongs som får mig att vakna på ett gott sätt =)
Min favoritblomma/planta? Röda rosor såklart! Men jag gillar dom där skilla med, det är så fint med såna och vitsippor alltså!
Bästa låten i världen: Just nu har jag snöat in på Release me med Frida Öhrn(Oh Laura!)
Vad ville du bli när du var liten? Arkeolog, forskare, lärare och nånting mer.. Nu blir jag lärare!=)
Politiskt insatt? Eller inte?!
Brukar du dra vita lögner? Om jag inte vill göra någon ledsen i onödan!
Hur många väskor äger du? För många, men jag vill ha fler =P
Hur många bilar har du/ din familj: Alltså, min familj är ju rätt stor?! Vilken familj räknas egentligen? 6 vad jag vet, sedan finns det kanske nån mer..
Hur många biologiska syskon har du? En syster via blodet, två syskon via adoption och massa syskon via hjärtat!
Vem är snyggast i världen? Det blir la jag där då =)
Vad är du allergisk mot? Inte någonting längre.
Hårdrock eller synth? Ehm. inget?!
Gillar du att laga mat? Absolut, det är så sjukt roligt! Har man bara rätt grejor så, makaroner o korv är ju inget roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback