Föresten....

Okej, såhär ligger det till.  Jag är rackarns sugen på Arraksbollar! Så galet sugen va! Hade för övrigt himla trevligt igår. LITE singstar, ingen hockey, o lite guitar hero.. Men trevligt var det! Drog ner på stan med flickorna Sus och Dus o traska in på Nivå.. Min älskling, detta är då det underbaraste ställe i staden... dessa minnen dessa minnen!!
Nej, jag är lite osocial nu va..men kommer nog tillbaka sen.. ska duscha, få bort sprayen ur håret o äta lite tänkte jag... Puss


Fan Frölunda förlorade emot packet om du inte visste det.... Rackarns!

Kommentarer
Postat av: Björn

Det var en underbar stämmning i scandinavium. Spec när Hv gick vinnande ur matchen. Då känns det bra, riktigt bra. Att det sedan var några besvikna VF fans på Heaven 23, de tyckte jag faktiskt lite synd om...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback