Fria mupptest åt alla?!

Heeej, is it you again? My lovely little one..
Jag läste på aftonbladet igen.. Dont ask me why really?

Men jag läste rubriken;
"Alla gravida borde få göra ett kromosomtest"
Först förstod jag det som att alla gravida antas vara ursäkta mitt icke politiskt korrekta uttalande som följer, lite efterblivna, men när jag såg bilden antog jag att det var barnen som var efterblivna istället..  jajajajjaa, jag ska inte säga så. Men då fattar de flesta vad jag pratar om! Men to make matters worse läste jag även frågan som hörde till artikeln;
"Borde Mupp-test erbjudas gratis inom offentlig vård?
Ja
Nej
Vet inte"



Hahaha, någonstans från ju gränsen gååå! Tänkte jag för mig själv medan jag skrattade lite rått.. Innan jag insåg att jag ytterligare en gång läst fel... Det stod nupp-test, inte mupp-test! Ajja... Man kan väl inte ha rätt jämt! Men har man fel så ofta! Då är man inte vaken kan jag lova!!! Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback