Lite kör, lite blodsocker o himla mys!

Nejmen tjenare!
Is it you again honey?
I have missed you so!

I vilket fall tänkte bara säga att jag åt precis, och nu börjar det pirra i varenda större blodådra.. himla gött...
Men snacka om att blodsockret måste vart lågt om jag känner när de går ut i kroppen när jag väl äter?
Knasigt!
Var för övrigt på skolans nystartade kör idag, himla najs måste jag erkänna.. Jag älskar att sjunga bara älskar de! En gång i tiden älskade jag även att sjunga in public, men det var en liten, hmm, godhjärtad människa som sa till mig några minuter innan jag skulle ut på scen o sjunga solo på en avslutning att jag inte sjunger bra... Sen dess är jag helt fucked up! Sjunger bara för dem jag verkligen tycker om nu, eller för min pojk när vi ska gå o sova. Tack för den, du visste nog inte hur hårt din kommentar tog! Dumbass!

Men men, det var himla trevligt idag iallafalla =)
I will be back!

Ciao lovely!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Gah, nu blev ju jag påmind när jag skulle sjunga upp solo för musikläraren (sexfixerad italienare som hette Figueras) i högstadiet. Vem kan segla förutan vind blev det. Frågan var nog snarare vem kan sjunga utan en jävla ton rätt? Du får inga ledtrådar. Dock fick jag 6/10 av honom. Lätt chockad gick jag ut ur dörren och in i den flinande klassen som hade stått upptryckt mot klassrumsdörren. Ännu en äventyrlig dag i träskets liv...

PS. har kännts lite bergodalbana på bloggen senaste.

2007-11-09 @ 00:33:07
Postat av: Anna*

Hahaha, bergodalbana är det minsta man kan säga...
Inte vart så duktig kanske, haft hövvet på andra tankar.. hmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback