Min lilla ängel!!

Åååååh, jag var på jobbet idag o min älsklingsunge!! Ooooooh så himla gosig!!!
Puppy.. Så himla söt.. Så skulle jag prata med honom ute på gården,
påbyltad som en gammal michelingubbe är vi båda två.
Så står han på marken o kollar opp på mig och så klättrar han så han står på bänken.
Han når lite längre o vi kramas så säger han;
"Men om jag står på bordet kanske jag är längre än dig.. "
så ställer han sig på bordet så är vi nästan lika långa... Så jäkla söt unge!! Då ber han mig backa lite..
Och lite mer så jag står nästan en meter 1.5 bort...
Då tar han sats o hoppar från bordet rätt i min famn o pussar mig på kinden!!
Jag tror han har saknat mg lika mycket som jag har saknat honom alltså!

Tidigare på dagen så stog Catarina o jag stod o diskuterade, så sa jag;
"Nej du har fel!!! eller hur?!" Och vänder mig mot min gosnos
".... jaaa anna har rätt!!"
Och så stod vi så hur länge som helst..
"eller hur?!"
"Jaaa Anna har alltid rätt!"
Det kanske inte är så populärt o diskutera emot mig då va,
eftersom jag alltid har min lilla sidekick med mig =)

We make a good team You and I kiddo!

Man dör ju alltså!
Ibland skulle jag vilja gå till jobbet enbart för att busa med honom!
Adoption snarast!

image189

Josefin säger:
åh!
Josefin säger:
du får ta och adoptera den ungen du...
Miss Banana säger:
men eller hur
Miss Banana säger:
jag frågar o frågar, men dom går inte med på det
Josefin säger:
konstigt...
Miss Banana säger:
ja mycket!
Miss Banana säger:
jag tror han älskar mig med
Miss Banana säger:
älskling!
Josefin säger:
vad gulligt!
Josefin säger:
han älskar dig!
Miss Banana säger:
i think he does..

Kommentarer
Postat av: Träsk

Ahhhh... men gud det var en riktigt unge. Ehm, eh ja ska nog tänka mig för nästa gång... :S nu kom jag att tänka på min systerson, den yngre, han är för ursöt. Den äldre också ibland när han inte har damp. =P Fast läser jag bok för honom i sängen blir han lugn o go. Kom ihåg en grej förresten:

Syrran var på donken med barnen, och fick en barnbok i happymeal.

"Bagare Bengt"

historien går typ: "Bagare Bengt är en glad och pigg bagare som bakar finska pinnar hela dagarna. En natt går han ut och tittar på stjärnorna. Han blir sjuk av kylan och medicinen gör honom bara värre. Nästa morgon dör bagare Bengt. Hans begravs i en stor brödlimpa. Slut"

PS. Kan man ha mer en än sidekick? Fast han kanske inte är nån hejare på att blogga...

2007-11-16 @ 01:50:28
Postat av: Anna*

Varför skulle jag skriva om fejkade barn??? Sounds stupid =)

Postat av: Träsk

Det var absolut ingenting. Detta löste sig på ett bra sätt. =D Dagens barnböcker asså. Tacka vet jag Örjan - den höjdrädda örnen Av Lars Klinting. Min absoluta favorit som liten. Den läste jag för systersonen. Full cirkel. :)

2007-11-16 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback