Sittning i afton!

ok so far so good... vart vaken sen kl hmmmm 11 igår morse... Bra eller?? Nu är det sittning om typ 3 timmar drygt. kan bli en intressant natt på min ära!!! =) Will I survive? What will happen? hade himla trevligt inatt iallafalla.... runt 3 kom Felix online o tjöta en stund... han hade sällskap... HMMMM!!!! Sedan runt 4 käka jag frukost och sedan började jag möblera om mitt rum.. det tog sin lilla tid. Men jag är riktigt nöjd fakiskt!! O jag är tamejfan inte trött än... jag fattar ingenting...Jag lär ju däcka, och det hårt!! Stackars mig!! Läger o dricka kaffe o köra 3 dygn då eller?? wtf? Ja jagär störd... didnt you know by now?!  Kom förbi studs efter halv 10 vetja.... pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback