Vaken hela natten?

Har ärligt talat försökt somna sen kl 20 över 12... Det gick ju sådär uppenbarligen. Så då tänkte jag att målet får bli att städa mitt rum! VILKET mycket väl behövs. Jag är nog en skitgris trots allt. Och istället försöka hålla mig vaken alltså. Lär bli en pärs.. Men men, jag har massor med kaffe. Så det bör inte vara omöjligt. Dock kan jag bli ett litet freak framåt morgonen! Vilket kanske inte är så uppskattat? Vem vet? Jag har en förmåga att efter drygt 2 koppar "hemkaffe" eller 3 koppar "stadkaffe" blir jag speedad som en liten duracell-kanin på E... Galet. Men tydligen roligt för dem jag är med =)

Ciao och Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Aen

Ää kaffe är fusk! Men varför ska du vara uppe hela natten? Andra bra natt aktiviteter:
Diska, avfrosta frysen, baka bröd, äta glass

2007-11-23 @ 04:06:23
Postat av: Träsk

Erkänn du däcka i städskrubben?

2007-11-23 @ 14:01:19
Postat av: Anna*

Sorry, to disapoint you honey!!! I did survive the städskrubb... var dock inne där o hämta moppen o sopborsten... körde lite möblering som sagt, men kunde inte dammsuga då syrran sov!!! attans! Men men sopa golvet o moppa de iaf =) fan va nöjd jag är!! Vill du se mig död dyk opp på studs i ovve =) Ciao

Postat av: Anna*

För övrigt, den bästa nattaktiviteten förutom dansa hela natten är ju då Sex... det nämnde du inte ens... besviken!

2007-11-23 @ 14:37:08
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Himla tråkigt att begränsa den aktiviteten till natten enbart? =P

2007-11-23 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback