A pirates life for me..

top
                          
Yarr...
Jag tror minsan det är dags att plocka fram busen i mig! Har nog vart för snäll för länge nu, det är ju inte för inte jag kallas Busen eller?? :P You'll never know it I ain't showing you why... Är riktigt på humör för att åka iväg, men samtidigt inte! Skumt va? Jag skulle gäääääärna tillbringa helgen i sängen med en bra film laddad i dvd:n o bara mysa hela hela hela helgen lång. Men samtidigt, så vill jag inte inte åka med... Helt galet. Jag tror jag har splittat åsikter totalt nu på siståne, tokitoki! Åker för övrigt till 08land imorgon. Sjukt nojjig över detta med. inte var där på ett par år, Hmmpf, av förklarliga skäl!! Men det ska bli kul o träffa Micke igen, lite rädd är jag dock för honom! Galna pojk! Blir det utgång där så möter jag nog opp med Axel o Oskar o ev Jesper. På lördagen blir det tokstress... Ska nog träffa Erika, och kanske Jeppe, möta opp Max, Linda o Therese på stationen runt 18(??). De lär ju vara asraka! Var det nu några fler jag skall träffa?? Hmm hmm, Jonas, jo men honom har jag ju aldrig umgåtts med så det lär ju inte ske.. Hahah.,.. kanske om David med fru kom dit?! Fast han verkar skum igen, så tvek på det, vilket är jäkla synd för honom hade jag velat träffa, checka av läget om man säger så. För jag hör ingenting från honom alls.

Jag har världens bästa sång som jag vill ha som bakgrundsljud till det här inlägget! Kan det ordnas tro?


Jag vet inte om du listat ut det? Men jag skall faktiskt resa iväg.... hoho.. Och flickan klär ut sig till pirat, drar på sig sjöbenen, och dansar natten lång ute på det vilda havet... Dags att be till gudarna för att hon återvänder som det stycke hon begav sig....

botten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback