me???

Fy abel alltså...
Så inte inte inte nykter någonstans., dock en lögn att påstå at flickan är onykter.... MEN, det är en fruktansvärt obehaglig person som jag stör mig järnet på. Det är egentloigen skitsamma vad fanskapet gör, men jag blir så jävla trött på den asså.... Bara jonnar sig, o är dum i huvudet, o är usch o är blä o är NEJ TACK!!! Ville fan träffa Axel idag, så jäkla sur blev jag alltså...lätt att nån ffår spö! tror dessutom att _max bröt ngt i min handled.... dy i aj va det gör ont... min lilla handled... tur  sm katten att det var höger!!!! annrs vet jag någon som fått skriva mig  arbete.


ring mig inte..... men ha de sinbra½!!!! ciaome???

Kommentarer
Postat av: Träsk

hahahahaha, vilken underbar fylleinlägg! Komposition, felstavning, ordval, ämnesinriktning...Allt perfekt! Skärmdump på denna utifall du skulle få för dig att ändra. =P

2007-10-15 @ 00:52:39
Postat av: Anonym

Hehe... Oops.. Den mindes jag inte =)

2007-10-16 @ 02:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback