We are the pirates, who don't do anything... TBC

Min Gode Gud, det är Kapten Kall-öl om jag får säga det själv..
Denna helgen var oerhört frustrerande på många vis, rolig på många andra, blöt för att nämna ytterligare ett adjektiv. Ja det var en hit. Där kom det! Drog opp på fredagen efter vfu:n. Aptrött! Men jag kom fram. På flyget satt jag brevid en man, vi kan kalla honom Gunnar, han var en liten tjockis, från Stocktown, skum som fan, och fjantig. Två gånger under resans gång när flygvärdinnan var på väg att passera, sträckte han ut sin knubbiga fot i mittgångne o fällde henne.. Sa sedan förskräckt;
Jag och mina stooooora fötter, jag ber om ursäkt!
Sedan vänder han sig till mig o vill ha en low five och fnissar så nöjd med sig själv. Tönt!
Detta upprepas även efter serveringen... Dock ej till samma flygvärdinna, men shit the same! Att man kan vara så jäkla nöjd. Han ville köra mig till upplands-väsby dessutom. Fast jag vet inte vart det ligger, och det var inte dit jag skulle så jag tackade nej. Han sa att han inte träffat så många Göteborgare förut. Men han hade gjort det nu, för han hade dessutom vart o reparerat 2 spårvagnar. Reparerat my ass säger jag!

Kom la in till t-centralen efter mycket om o men... o hem o dumpa väskan hos micke o magnus och förfesta lite smått innan vi åkte till Annalena o förfestade ännu mer?! Jag fattar inte. Sitta en hel kväll hemma, och dricka sprit? what's the point in that?! Ok om man spelar spel eller har ngn slags plan. men bara helt random sitta upp o ner o grogga?! Inte ens en fest. Nej jag begriper inte. Hade hellre gått ut på stan faktiskt. På lördagen drog ja o Micke in till stan för o köpa lite stuff, kikade runt o fann lite smått o gott som verkade vettigt. Drog sedan in runt 18-snåret och mötte mina piratkollegor, som festat sedan kl 1300. VILKET inte jag gjort!! När vi väl kom hem hade micke o magnus dratt till hmm, han, "Hej jag är från göteborg och nu snackar jag göteborgska! aha, du var bättre än mig på göteborgska du kom på mig!?! Fan!" HAN! Kommer inte ihåg hans namn dock... Så vi softade lite själva, gjorde iordning våra buteljer o surrade dom o lyssnade på piratmusik o laddade redigt ordentligt! =) Bra skit!

Drog ut på stan o skulle gå till någon Vampire Lounge, men vi hittade intve dit utan till en jäkla fjortis-rock bar, så vi struntade i det o drog till Underbara Bar istället. Köpte den ballaste dricka Max vart med om, en bruk med sprit!! O fan att den va stor! En tanke då; om man suger upp dricka i sugröret o sätter tummen för så de inte åker ner, har paxat den spriten då?? =) Sedan twista Max min handled aj aj aj, tur att de inte va höger... =P Det gjorde fan asont, jag blev helt stum i armen, typ domna bort. Det var ju inte med flit men det gjorde ont ändå! Skulle iallafall in mot stan sen o möta opp med Axel... Men mitt battteri i telefonen dog!! Gifted! Så när jag äntligen får tag i hanär han på Spybar ok vi går dit tyckte jag, men när vi står i kön är det 100 spänn o gå in.. Inte ok tycker Max o vi går.. FAN! Fatta vad sur jag blev.. Inte bra inte bra. Då tappade jag lusten för allt o ville hem. O de andra hade ju inte så mycket o säga till om direkt. De visste ju inte vart det var ngnstans, var vi bodde, hur de tog sig dit, eller kunde ens komma in för den delen.... Lite elakt av mig kanske. Nej Jävligt elakt! Men jag ville ju träffa honom! Abel! Nej åker jag upp till sthm igen så gör jag fan vad jag vill, så får resten tycka vad de vill om det. Orka vara social mot folk bara för att? No thanks! Jag är inte känd för o va snäll =) I'm the Bitch dont you know... But you call me bitch like it's a bad thing.... tsssss =)

nej nu jäklar fortsätter jag på hemtentan o skriver mera här sen.... ciao!

We are the pirates, who don't do anything... We just stay down and lie around..    Eller hur gick den?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback