Brännboll o on i baken o massa dumt!

Tjenna,
Jo nu är det ju så då va att det är ganska mycket nollning på g, saker varannan dag nästan. Riktigt roligt. Men riktigt jobbigt! Igår tex, var vi i Slottskogen o spelade brännboll, och tro om jag inte blir påkörd alltså! Max kör rakt på mig med en jäkla spårvagn! Skall det kallas vänskap det?! Sedan blev det ju tydligen tomatkross också!! Shit o pommes! Men men, jag överlevde minsann! Just det... om jag inte nämde det så var det maskeradbrännboll! Jag var Tomat! Världens bästa outfit! Jag o mina underbara tomater! Blev ompysslade av Fanny o josefin hela kvällen, de var trädgårdsmästare serru... Och Marcus vår söta lilla marcus, han var ketchup! Så himla klockrent! kom nu ketchup, så går vi! Underbart!

Anyhow.. vi var tydligen grymma på brännboll? Ehm... INTE tack vare mig kan jag lova. Jag gillar inte brännboll för fem öre!! =) Men men vi kom till finaaaaaaal emot spårvagnarna.. och då lossnade tydligen rälsen för de börja löpa amok! körde över oss allihop! men då blev det crazy tomatoes! Så vi hoppa på dem med! Så jäkla roligt! Men fy va ont jag har i ryggen alltså.. inte bra inte bra! Men roligt var det! SA JAG att jag hade grönt hår för övrigt! Jag som intve ens gillar grönt! Bllääääk, men men, är man tomat så är man! =)

Sitter för övrigt o kollar läget inför hattfesten på lördag, kan bli riktigt najs faktiskt.. undra undra vad man ska ha för hatt?? Jag som ordnat skiten borde ju vara klar för länge sen.. Har ju en liten favorit i tankarna.... Annars har jag ju en orange sak som sprider goooa minnen. I vilket fall. Det lär bli så himla kul! =)
För övrigt, jag har ont i rumpan, o ryggen, o låren! Men fan va kärlek!
Har en liten plan i åtanke med.. Jag är så himla lömsk! Jag har lärt mig av en av de bästa!!!
Men nu är det nog Idol-dags, eller Kyle XY-dags, eller kanske, Top model-dags.... goddamn! Att det ska komma så mycket mums på en gång då!!

Typiskt!

BANAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback