Jasså, det trodde du?

Jag är trött, nollningen tar kål på mig altlså =)
Missförstå mig rätt, det är så himla roligt, men inte mycket sova alltså!
Jag känner mig som en tant, stel o öm o aj o oj..
Och nu har jag massa sidor o läsa tills på torsdag, o ett paper o skriva o imorgon har vi ja vad har vi imon, redovisning o brännboll?? och vi som supit bort våra lappar.... hahaha
Jäkla skit! Ajja... vi har ju kanske, ehm 2 uppdrag avklarade.. och en maskot iallafalla! TUR att jag fick den tillbaka.. Lilla mister Tjyv alltså =)   Mmmm, hattfest i lördags också.. Lite besviken att folk ahde FINA hattar, "ful är kul", eller?

Sedan undrar jag lite för övrigt vilka som ska aspa nu i höst, Lina hoppas jag på, och han Andreas har anmält sig redan, sedan tror jag nog Henning var lite sugen med faktiskt.. Shit på tal om det jag måste ju maila de små barnen! Attans!! Hinner jag det?! Nu är det dags! nu kommer tillomed Tina o klagar på mig, sketonga!!

Pöss o godnatt och jag tror jag vaknar snart! Då kommer jag nog skriva mer, kan man hoppas! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback