Mycket läsa blir det..

Damn, jag har en olustig känsla i magen av att jag har glömt något. Vad katten kan det vara?! Uschamej alltså.. int3e så himla kul. Sedan har jag ett litteraturseminarium på tisdag, jäääääää, o jag har inte fått tag på ena boken! Mumsigt! Eller inte så mycket kanske. Och nu är jag dessutom hilma sugen på kyckling! Illa illa.. Har Broccolisoppa i frysen, den är himla smaskig, men jag funderar på om jag inte skall göra mig en köttfärspaj? eller en brpccolipaj? eller ngt så ja kan frysa in lite smaskigt till luncher o sånt. ORKA laga mat varje kväll!
Imon blir det tacos iallafalla, det vet jag!
Nu ska jag läsa lite till så ses vi i biblioteket imon! Pöss

Kommentarer
Postat av: Träsk

Jag vet vad du glömt. Du har glömt att godkänna mitt inlägg jag inte skrivit än! Och vad är detta för inlägg månne? Jo *trumvirvel*, 3 Ord du använder ofta: 1) "hit"
2) "himla"
3) "pöss" :) (har kommit efter med bloggerövringsplanerna, illa illa)

2007-09-10 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback