Smått o gott

Avundas aldrig någon den lycka han ser ut att ha
 - du känner inte till hans hemliga sorger.
Källa: Indiskt

- What did I tell you?
Mina ögona kan tindra,
mina läppar kan le
Men sorgen inom mig
kan ingen se..

Fjortisarna kanske inte var helt fel ute alla gånger?

Picknick i Slottskogen idag för övrigt, Kan bli himla najs faktiskt, köra med overall o softa järnet.. Och fy vad jag är trött!! Detär hårt att leva =P Sedan har jag fått en röd "fläck" som ömmar i urringningen?! Saw what? påminner om brännmärke. Hoppas dock på att det bara var ett sovmärke annars får jag panik!! Vart skulle det ha kommit ifrån liksom? Illa illa... Har dessutom ångest. I did a really stupid thingy.. inte så jäkla genomtänkt faktiskt. Men skit i detta gnället nu. Mycket gnäll idag jag veeeeeet. Mest pga den där jäkla boken. Won't tell you more than that! Men gud va kul det blir idag! o sen hem o rååååplugga för tisdag! Tjohooo! lattjo lattjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback