Kalas kalas kalas dagarna i ända

I think I do love you...
Summer is onyl once a year, but this one will last for ever.
You can make summertime appear.
Just smile with you heart and lisen to the birds.
Think happy thoughts and smile from within.
Then it doesnt really matter what weather there is.

Skall faktiskt till Eric idag.
Aldrig vart där.. Sjuuuuuukt nervös! Sk 100-årsfest, klura på den du =)
Precis tecknat upp fölsedagskortet till den lilla gossen.. Han kommer nog bli nöjd. Lite internskämt oss emellan. Men who cares. Det är väl så det ska vara? Personliga presenter och personliga kort?? Eller? Jag är en ganska personlig person =) Gillar hellre saker som berör mig, än det som inte har någon koppling alls... Dooooh! Totally untipped?! Nej jag tvivlar! Just därför tycker jag det är roligare att både ge o få presenter eller något som är lite mer genomtänkt än vara köpt. Förstår du hur jag menar?!

Var på skånes kalas igår med. Ganska najs faktiskt, lite sittning o lite kalas, trevligt värre =) Fick mig ett sego till bordeherre tror jag, som mest hmm... ja satt o tittade o gnällde... Suuuuuuuuuck. men jag hade ju Björn den lilla ängeln mitt emot så han räddade mig... =) Gulle alltså! Nu såhär i efterhand kan jag la tala om vad han fick? Han önskade sig inredningsprylar "för det är tjejer så jäkla bra på!" så jag frågade vilka färger han gillar? o givetvis valde han rött o grönt?! Så jag tog o köpte lite ljus i olika nyanser, i rött o grönt givetvis eftersom det var vad han önskade sig =) Det är ganska lätt att göra det mysigt med ljus faktiskt. Det är rätt tacksamt faktiskt, och sedan är det lättare att byta "färg" på lägenheten om man bara inrett med detaljer! anyways... Sedan fick han en träbit. Så när man sätter in sladden i väggen blir det en klocka. Fancy va? Mary o Linda hitta den på Bolagret häromdan.... Så igårvar det bara för mig o traska runt där dom hittat grejjer o hosta upp cashen =) Gött eller??


Nu måste jag dock erkänna att jag är sjukt nervös! Aldrig vart i Lidköping, Är de snälla där?!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback