Party i Torslanda aka the Hood!

Hell, gårdagen var itnressant no doubt! Först en galen färd dit, och med galen menar jag hysteriskt galen! Tjenare, Håkan, Matte och Anders sitter i bilen... Håkans volvo, en riktig gamling... Och vi kan säga att ALLA kurvor från mitt hus till Räkans togs på två hjul... många lakritsränder efter oss och många skrik från mig senare.... Tjo vad det gick! Skulle dessutom  plocka upp Jimmy, så fem pers i denna bil. Och jag tror inte at jag vart så rädd många gånger alltså! GALNING! Men som du förstår så kom jag fram =) Himla gulligt litet radhus de köpt sig turturduvorna =) Påminner om dem i Hulan, vet inte om alla är uppbyggda efter samma princip iofs. Men vårt i Lekstorp såg annorlunda ut.. Anyway, det var la en drygt 30 pers där och det var fan så skojj faktiskt! Riktigt längesen jag var på en sån tokig hemmafest! I like!

Givetvis så blir man lite onykter, konstigt när köket bestod av sprit typ och under inverkan av alkohol så kanske otippade saker sker =) I love you honey. Det finns ju en gosse då va, as usual! Back in the days så hände aldrig något, men det var något om du förstår vad jag menar. Och detta något är väl kvar vad det verkar som. Livet är lite väl underligt I tell you!
Vet inte hur mycket jag skall utveckla. Men om du är nyfiken får du väl fråga så kanske det kommer opp i ett annat inlägg!

Men Karin är ju såååå söt! Gullunge alltså! Och jag tycer det är så fint att dom är så söta ihop! Köpa hus är faktiskt ändå ett rätt stort steg, speciellt med tanke på hur deras förhållande har sett ut.. Det var ju typ, hej fan va kul jag heter Patrik och jag heter Karin... fan nu skaffar vi barn. Oj vart ska i bo, ja och nu är flickan snart ett år och de har hus o volvo därtill =) Cute som sagt!

I love them!

Sedan ja alltid gott o träffa the gang igen! Haha lite trist att det baar är jag kvar som är tjej, Hann försvann ju för ett tag sen och vart hon är nu är det ingen som riktigt vet. Trist men that´s life. Prata gamla minnen, tar tillbaka mycket annat..... Hehe.. Det störda var ju när vi stog i köket och in kommer "Bo"(?) och säger hej hopp, räkan jag ska ha sex med din tjej, vi är några stycken... med vem frågar thomas? Oj ja din syster, hans tjej och din syster! sen blir det slagsmål. Men dom asgarvar bägge två!? Well I dont know, men de där öborna de verkar lite underliga =)

Nu ska jag iväg, ses sen baby! Miss you already!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback