Kärlek!

Jag har kommit på det, att jag borde egentligen ha dejtat en sångare vid det här laget. Faktiskt, så det är lite tragiskt att jag inte gjort det, och jag har inte fått en enda sång skriven om mig =) Stackars mig... Ajja skämt åsido. Jag lyssnar på Love grows where my Rosemary goes just nu, så himla fin låt faktiskt. Och ja jag hade tyckt det var himla trevligt om någon skrev en sång om mig... Jag vet att micke ritade av oss en gång. Inte porträtt så som vi ser ut egentligen. Men ändå, jag kommer inte ihåg riktigt hur den såg ut teckningen bara... Lite animestuk tror jag... ANyway när vi var i stockholm en gång, skulle på sjöslaget, så craschade vi hos honom. Satt och bläddra i ett block med papper för vi skulle väl skriva nåt vad vet jag, och kommer över den där teckningen. Mitt hjärta gjorde faktiskt lite ont! He made that for us, when he loved me. But he doesn´t no more. Asså jag vet inte, klart det känns lite tragiskt på något vis. Själva tanken på att "sluta älska". Det finns nästan inte. Hur kan man sluta älska? Det är som är så bra! Det är underligt. Hur snabbt det kan gå egentligen. Från inget till kärlek till inget. Men jag antar att det är lite det som är charmen i livet, oförutsägbarheten, no?

Idag är planen faktiskt att gå på ett kombinerat party =) Det är inte bara födelsedagskalas, det är även inflyttningsfest, men inte slutar det där, no no no, det är dessutom hej-jag-har-blivit-pappa-fest! Smaschit va?! Ibland har man tur du, gillar man inte att ha fester får man la helt enkelt slå ihop dem =) Dottern den lilla söta befinner sig på tryggt avstånd hemma hos mormor!



På tal om det, fy fan vilken jäkla babyboom det är då! Helt sanslöst! Min syrra fick barn förra året, en liten gosse, kompisen (som jag ska till idag) fick en tös, min bror på nyårsafton, en liten gosse, min kusin i maj en lite tösa, min andra kusin(tillika den förras syster) också en tös, en annan kompis skall ha barn nu i höst och nu i vinter skall min jobbarkompis ha.
Sedan får vi la se, det är väl ett par som jag inte har en aning om ännu som skall ha uttöver... Det ä det alltid! och jag håller faktiskt med Micke, i den här familjen/släkten är det alltid babyboom, KAN iofs bero på att "barnen går i ett" eller ja min yngsta morbror är lika gammal eller nåt år yngre än min äldsta kusin, och ja, sedan har vi väl i stort sett varje ålder från hmm ok min yngsta morbror är 76a och sedan ner till, vad ska jag säga, kusinen som är 2 veckor? Sanslöst men sant, och vi blir inte färre. Jag tror att min lilla famillia kommer att ta över Göteborg, och sedan västkusten och ja sedan sprider vi väl ut oss tills vi äger Svea Rike Det hade vart fint.... Eller så nöjer vi oss helt enkelt med Göteborg. Det är en fin stad som vi alla älskar!

Life is wonderful honey, dont you think? Well i Do love you!
Man kan älska alla så ut och älska lite nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback