En lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Patrik
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter 3an tror jag..
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast?
Patrik
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Kan du ringa mig nu!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
10. När såg du senast din mamma?
I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? 
blå,grå, grön
12. När vaknade du i dag? 08.45
13. Vilken är din favoritjulsång? Det strålar en stjärna
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst?
Skåne? I snön?!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 
 Jag e gift och fet efter mina har tre ungar..  Eller??
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kommer inte ihåg, att förlora Martina kanske!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Meet Dave! Otroligt söt film
19. Hur stor är din säng?
120x200
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och linne, tänk om det börjar brinna!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 
4
23. Hur många landskap har du bott i?
Hur många ligger Göteborg och Stockholm i?
24. Vilka städer har du bott i?
Göteborg, Stockholm och Málaga
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota lätt!
26. Är du social? Om jag känner för det!
27. Vilken är din favoritglass?
Nåt med choklad och marshmallows!
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Nåt sött med bär
29. Tycker du om kinamat?
Yes
30. Tycker du om kaffe?
 Ja, man blir la tvungen?!
31. Vad dricker du till frukost?
Vatten
32. Sover du på någon särskild sida?
Jag vet inte, jag sover!
33. Kan du spela poker?
Nej jag förlorar.... Alltid!
34. Tycker du om att mysa/kela?
Japp, jag är en mysa!
35. Är du en beroendemänniska?
Hahha, ja tyvärr!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag träffade en i fredags faktiskt.
37. Vill du ha barn?
Ja det var väl planen, datum är inte bestämt dock =)
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska och diffusa fraser på några andra språk
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag vet
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
 Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Kläder, presenter, utgång, heminredning
42. Äger du dyrbara smycken?
Nope
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
 Desperate housewifes, Greys.. m.fl..
44. Kan du rulla med tungan?
Tyvärr, den är ovig!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Tina, för hon har samma störda humor som jag!
46. Sover du med gosedjur?
Hehe, nej men pojkvän?
47. Vad har du för ringsignal?
So what med Pink och Idioten om Patrik ringer... Haha
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
 Några som mamma sparat och ett par skor..
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Adventsljusen?
50. Flirtar du mycket?
Det vet jag inget om, folk säger jag är flirtig... Jag kallar det trevlig
51. Kan du byta olja på bilen? 
Nej...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inget körkort! =)
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Meningen med män, ett boktips =)
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte längre
56. Dansar du i bilen?
Inte ståendes...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bandit Rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hur mycket jag är skyldig Linda för kläderna!
59. När var du i kyrkan senast?
Nyligen, det var ett dop nu igen.... Vi gör inget annat än får barn tydligen! Och gifter oss!
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Staffan, han drog alltid roliga historier på historian =) Och Fredrik Jonsson för han var så snygg!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Hmmmmm En vecka?!

Kommentarer
Postat av: Grekeken

Haha.. jag läste att du hade en ovvig tunga.. men den var ju ovig.. =P



Rolig lista.. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback