Han klarade sig, bra va?

Idag på väg hem från jobbet innan mötet med p6 så mötte jag e underlig filur som väntade på vagnen... Han stod o fnissade för sig själv i ett hörn och sa för sig själv;
Jag kunde, jag klarade det!!
Grattis? Eller??
Sedan några minuter senare kommer två polisbilar i högsta fart, och mannen i hörnet stelnar till, jag kanske inbillar mig vad vet jag.. Men när de åkt förbi sägerhan till mig;
Du jag klarade det! Bra va?
Vadå bra?? Bra för vem? Jag vet inte ens vad du gjort... Fan va läskigt tänk om det var en mördare? vad som helst?! Usch.... Men klarade sig, Bra va?!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Önskar vårt första möte hade varit på ett trevligare ställe än det där... =P

Skicka in till tjuvlyssnat????????

2008-02-12 @ 21:49:05
Postat av: Anna*

Haha jag skickar inte in till tjuvlyssnat.. Mina historier vill jag ha för mig själv... ligger dom där kan jag ju inte skryta med att det var jag =)

Postat av: Träsk

ah just... glömde av att du var "inblandad"... ofrivillig dock.

Jag satt och hoppades på att jag skulle höra något kul på spårvagnen idag. Hörde bara en tjej o en kille (gamla kompisar eller nåt) som återförenades och som båda var överväldigade att de båda ska bli/blivit föräldrar. Men imorgon...

2008-02-12 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback